HIM Finland.net Home :: HIM Finland.net Gallery
Syyskuu 08 2010 03:17 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
   Etusivu   Ohjeet Kirjaudu Rekisteröidy  
Valvojat: Elle, hysteria OdeForCruelty
Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: PALSTA SULKEUTUU REKISTERÖITYMÄTTÖMILTÄ  (Luettu 2563 kertaa)
Elle
Administrator
Poissa Poissa

Posted Elokuu 19 2007 10:16

No niin, meille on tullut kyselyitä ja pyyntöjä palstan yksityisyyden suhteen ja on toivottu, että palstaa ei enää pääsisi lukemaan muut kuin rekisteröityneet käyttäjät.
Asiasta keskusteltuamme, tulimme ylläpidon kanssa siihen tulokseen, että palsta suljetaan ulkopuolisilta, joten tästä eteenpäin vain rekisteröityneet käyttäjät pääsevät lukemaan palstaa.  Smiley
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20 2007 01:02 kirjoittanut Kezza » tallennettu

Kezza
Poissa Poissa

Posted Elokuu 19 2007 08:45

Tehty. Eli jatkossa vieraat näkevät vain Palstan uutiset sekä Kysymykset ja helppiä. Ja englanninkielisestä osiosta näkyy samat.
tallennettu
bamsku
Poissa Poissa

Posted Elokuu 20 2007 09:30

rupesin miettii happy et siis kai ne "vieraat" näkee jostain että täällä on muutakin keskustelua kuin esittelyt ja palstan uutiset happy siis meinaan että onhan täällä noi HIM ja yleiset keskustelutkin, etteine kato että täällä ei puhuta bändist mitää  Wacko oonko liian väsynyt etten oo tajun koko hommaa.... heheh
tallennettu

Jake heart
Kezza
Poissa Poissa

Posted Elokuu 20 2007 09:34

rupesin miettii happy et siis kai ne "vieraat" näkee jostain että täällä on muutakin keskustelua kuin esittelyt ja palstan uutiset happy siis meinaan että onhan täällä noi HIM ja yleiset keskustelutkin, etteine kato että täällä ei puhuta bändist mitää  Wacko oonko liian väsynyt etten oo tajun koko hommaa.... heheh

Heh. No eiköhän ne tajua, että on siellä muutakin tarjolla...  yay
tallennettu
bamsku
Poissa Poissa

Posted Elokuu 20 2007 09:38

Heh. No eiköhän ne tajua, että on siellä muutakin tarjolla...  yay

jooh toivotaan etteivät oo samanlaisia toopeja ku mä  roll  yay
tallennettu

Jake heart
Sealish
Poissa Poissa

LIVE FOREVER .

Posted Elokuu 26 2007 12:36

Hei tää on mahtava homma! Nimittäin käytän tätä samaa nimimerkkiä eri tahoilla internetin ihmeellisessä maailmassa ja esim. googlen kautta löytyy välillä linkkejä mun kirjotuksiin täällä, joka mua häiritsee aivan älyttömästi. Hyvä jos tästä lähtien niin ei käy Smiley Tai ainakaan niitä juttuja ei pääse lukemaan Smiley
tallennettu

Love is insane
and baby
we are too
Kezza
Poissa Poissa

Posted Elokuu 26 2007 12:39

^Hakubotit eivät pääse etusivua pidemmälle tällä hetkellä. Eli lueskelevat siinä sitten uudestaan ja uudestaan näitä palstan kysymyksiä ja ohjeita.  look up Eli huomaa, että tämä viestisi päätyy hakukoneisiin ennen pitkää wink , mutta se mitä kirjoittelet suljetuissa osioissa, ei.
tallennettu
Myrskykatti
Poissa Poissa

Bring up the Holy Hand Grenade!

Posted Elokuu 26 2007 09:14

Ja minä kun syystä tai toisesta haluan että viestini näkyy googlessa...no kaikkea ei voi saada.
tallennettu

http://www.18v.biz/eh.php (Suomalainen Eirikur Hauksson portaali ja foorumi)
http://www.18v.biz/him.php (HIM svensk fansida)
http://the69eyes.18v.biz/forum/nav_portal.php (The 69 Eyes foorumi)
http://www.piratesofthebalticsea.fi/
bamsku
Poissa Poissa

Posted Elokuu 27 2007 08:56

No mun  kirjotuksia ei tunnistais, kun tutut. Ei mua haittaa vaikka ei näkyiskään missään googlessa tms. Nimittäin tämä bamsku on jo aika vanha nicki mulla, että sammal kasvaa jo ton päällä.   heheh
tallennettu

Jake heart
Morpheys
**
Poissa Poissa

Posted Syyskuu 06 2007 12:42

6 vierasta, 4 jäsentä  Miten tää on mahdollista jos tänne ei pääse kuin rekisteröityneet happy
tallennettu

<3
Kezza
Poissa Poissa

Posted Syyskuu 06 2007 12:47

6 vierasta, 4 jäsentä  Miten tää on mahdollista jos tänne ei pääse kuin rekisteröityneet happy

Ne kuusi vierasta on siellä ulkopuolella, näkevät vain pari osiota. wink
tallennettu
hex
**
Poissa Poissa

Posted Joulukuu 01 2009 11:54

Tuo uusin - Screamworks - foorumi muuten näkyy "ulos", siis ei kirjautuneile...
tallennettu
Elle
Administrator
Poissa Poissa

Posted Joulukuu 01 2009 04:04

Hyvä pointti... Sama pää kesät talvet... happy Nyt pitäis olla senkin vain jäsenille.
tallennettu

Minnak
*
Poissa Poissa

Posted Joulukuu 11 2009 02:28

Miks sen pitäisi lopetaa kokon sivu? Kun siinä ei oo mitään järkee, että rekistöröimätömiltä jäsenintä pistetään kii, kaikkihan täällä sivuilla saa käydä raise eye
tallennettu
Sivuja: [1]

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 RC2 | SMF © 2001-2005, Lewis Media
Designed by Azimuth.
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!