|
Elle
|
|
Posted Elokuu 11 2006 08:21 |
|
Käykääpä katsastamassa Photobucketista vanhoja HIM-haastiksia, joita olemme sinne iloksenne lisäilleet mukavan läjän! Haastattelut ovat siis nähtävänä osoitteessa http://s94.photobucket.com/albums/l87/HIMartikkelit/?start=0. Jos sinulla on haastatteluja, joiden voisit kuvitella kiinnostavan toisia, laita toki skanneja tulemaan jollekin meistä admineista tai modeista. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Elokuu 11 2006 08:31 kirjoittanut Elle »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
valtsu
|
|
Posted Elokuu 11 2006 09:21 |
|
Kiitos noista kaikista jutuista jotka ootte jaksanu skannata  Mä skannaan huomenna niitä mun haastatteluja
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Through the darkness of futures past. The magician longs to see. One chant out between two worlds. Fire walk with me.
|
|
|
|
Lazer
|
|
Posted Elokuu 12 2006 12:10 |
|
Kiitos noista.  Minullakin kyllä noita juttuja on, mutta ei noin vanhoja kuin suurin osa ^^noista... Joten en tiedä onko niitä järkeä skannatta, kun melkein kaikki kuitenkin ovat varmasti nähneet ne täsmälleen samat jutut. :<
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Poisongirl
|
|
Posted Elokuu 12 2006 12:39 |
|
Kiitos noista haastatteluista <3 Omistan jopa ennestään muutaman. Tuo Razon aikainen Suosikin haastattelu on yksi mun HIM-aarteista. Bongasin sen joskus jostain kuvisluokan ikivanhasta Suosikista ja olin tipahtaa tuolilta  Mulla on myös yksi (samalla tavalla hankittu  ) DSBH:n aikainen 5 sivuinen Suosikin haastattelu, jota en ainakaan tuossa huomannut, että voisin vaikka yrittää saada sen joskus skannattua jossain... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"HIMin mormoonibasisti puukotettiin Kauhajoen grillillä." Siitäs sai homo kun näytti adolf hitler -tervehdystä tsunami-konsertissa!
|
|
|
|
Kezza
|
|
Posted Elokuu 12 2006 12:57 |
|
Olen sitä mieltä, että skannatkaa vaan niitä uudempiakin haastastteluja, jos vaan viitsitte. Joku ei ehkä ole nähnyt juuri sitä sinun haastatteluasi, ja sitäpaitsi koko ajan tulee uusia HIM-faneja.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Elokuu 12 2006 01:00 kirjoittanut Kezza »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lazer
|
|
Posted Elokuu 12 2006 03:41 |
|
Noh, kyllä minä jotain sitten voisin tuolta laittaa tulemaan. :>
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
valtsu
|
|
Posted Elokuu 12 2006 03:50 |
|
Mulla on myös yksi (samalla tavalla hankittu  ) DSBH:n aikainen 5 sivuinen Suosikin haastattelu, jota en ainakaan tuossa huomannut, että voisin vaikka yrittää saada sen joskus skannattua jossain...  Onko se Suosikki Himin mukana Espanjassa tai joku sen tyylinen juttu? Tuli vaan mieleen kun mä löysin semmosen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Through the darkness of futures past. The magician longs to see. One chant out between two worlds. Fire walk with me.
|
|
|
|
Poisongirl
|
|
Posted Elokuu 12 2006 04:07 |
|
Onko se Suosikki Himin mukana Espanjassa tai joku sen tyylinen juttu? Tuli vaan mieleen kun mä löysin semmosen.
Joo just sellanen, taidetaan puhua samasta jutusta 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"HIMin mormoonibasisti puukotettiin Kauhajoen grillillä." Siitäs sai homo kun näytti adolf hitler -tervehdystä tsunami-konsertissa!
|
|
|
|
valtsu
|
|
Posted Elokuu 12 2006 04:20 |
|
Löysin muuten myös Razorbladen aikaisen haastattelun Suosikista. Se oli joku "taivas saa odottaa" otsikolla kulkeva haastattelu. Oliko se sullakin se.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Poisongirl
|
|
Posted Elokuu 12 2006 06:23 |
|
Eikun mun Razon aikainen on tuo Ellen linkistäkin löytyvä "Ville Valo Suosikin syvähaastattelussa: Rock on vienyt ykstyiselämäni"-juttu. Voisi vaikka selailla nuo HIM-lehtileikekansiot joskus läpi ja katsoa löytyykö mitään mielenkiintoista minkä voisi jakaa teidänkin kanssanne 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
HIMputti
|
|
Posted Elokuu 12 2006 08:43 |
|
Iso kiitos noista haastiksista Niitä oli niin mukava lukee 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Love me like you love the sun
|
|
|
|
Lazer
|
|
Posted Elokuu 18 2006 11:25 |
|
Minulla olis nyt jotain koneella skannattuna. Tosin en alkanut mitään erityisesti valikoimaan, otin vaan jotain mitä eteen sattui. Kävi vähän hassusti; kun on tuollainen pikkuinen skanneri, johon ei paljon A4:sta suurempaa mene, piti ottaa joitakin haastatteluita vähän osissa. :< Noh, jos niistä nyt joku kelpaisi. Laitanko ne vaikka ImageShackiin, ja lähetän sitten linkit jollekin tässä joskus? :>
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kezza
|
|
Posted Elokuu 18 2006 11:28 |
|
^Kätevämpää olisi, jos lähettäisit ne skannit sähköpostilla vaikka Ellelle tai Chimille, jotta saataisiin ne muiden mukaan sinne Photobuckettiin. Mutta voit toki myös tallentaa ne jonnekin muualle ja postata linkit tähän threadiin. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LadyDeath
|
|
Posted Elokuu 18 2006 11:28 |
|
Mä tulostin kaikki mitä mulla ei ollu ja nyt oon lukenu niitä Perjanti-illan iloksi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
 If death is the answer to love's mysteries Then bleed on my darling to the sound of a dream
|
|
|
|
Lazer
|
|
Posted Elokuu 18 2006 11:33 |
|
^Kätevämpää olisi, jos lähettäisit ne skannit sähköpostilla vaikka Ellelle tai Chimille, jotta saataisiin ne muiden mukaan sinne Photobuckettiin. Mutta voit toki myös tallentaa ne jonnekin muualle ja postata linkit tähän threadiin. :)
Lähettäisin muuten sähköpostilla, mutta kun minä vaan uskollisesti käytän Luukun ei-ehkä-niin-toimivaa postia, joka on tukossa parista kuvasta. Ei pysty lähettämään montaa haastattelua kerralla sillä. :< Että ehkä laitan linkit tähän, tai sitten lähetän niitä linkkejä sähköpostissa. Huomenna. :>
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|