|
Obscuritas_
|
|
Posted Helmikuu 04 2008 03:45 |
|
¨^Noh, kai se on... Jos on, ni toivoisin helmikuun tilastoja... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Psyykeni on paloina Olen hajoamassa paloiksi lattialle Tilanne ei ole hallinnassani Sarja rustoa ja hampaita karisee lattiaan.
|
|
|
|
Elle
|
|
Posted Helmikuu 04 2008 03:47 |
|
^Öh, ei helmikuun tilastoja voi mitenkään saada, ennen kuin helmikuu on ohi.  Tammikuun tilastoja laitetaan tulemaan jossain välissä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Obscuritas_
|
|
Posted Helmikuu 04 2008 03:53 |
|
ÔK, selvä-... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Psyykeni on paloina Olen hajoamassa paloiksi lattialle Tilanne ei ole hallinnassani Sarja rustoa ja hampaita karisee lattiaan.
|
|
|
|
Obscuritas_
|
|
Posted Maaliskuu 02 2008 11:19 |
|
Mutta eikös nyt voi jo pyytää? Nythä on jo maaliskuu... :P Eli helmikuun tilastoja, kiitos, ja kumarrus... Kun jaksatte aina vaivautua...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ellu
|
|
Posted Maaliskuu 03 2008 02:40 |
|
Mutta eikös nyt voi jo pyytää? Nythä on jo maaliskuu... :P Eli helmikuun tilastoja, kiitos, ja kumarrus... Kun jaksatte aina vaivautua...
Ois kiva saada helmikuun tilastot... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
COME ON BABY LET'S DANCE AGAIN
|
|
|
|
miss.murder
|
|
Posted Maaliskuu 23 2008 06:10 |
|
Ois kiva saada helmikuun tilastot...  tulossa jo huhtikuu
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ellu
|
|
Posted Maaliskuu 24 2008 05:17 |
|
Ois kiva saada helmikuun tilastot...  tulossa jo huhtikuu Niimpä onkin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
COME ON BABY LET'S DANCE AGAIN
|
|
|
|
miss.murder
|
|
Posted Huhtikuu 02 2008 04:05 |
|
huhtikuun toine päivä...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
shii.
|
|
Posted Huhtikuu 02 2008 04:44 |
|
Mikä ihmeen vimma teillä on niiden kuukausitilastojen kanssa ? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
41+66.6 = our loss
|
|
|
|
Obscuritas_
|
|
Posted Huhtikuu 02 2008 06:05 |
|
Mikä ihmeen vimma teillä on niiden kuukausitilastojen kanssa ?  Hmm... Noh, se on vaan hauskaa lukee niitä.... =) 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jennife
|
|
Posted Huhtikuu 02 2008 08:47 |
|
voi elämä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
...For a moment the world turns its back...
|
|
|
|
Sil3nce
|
|
Posted Huhtikuu 03 2008 09:00 |
|
Mikä ihmeen vimma teillä on niiden kuukausitilastojen kanssa ?  Ne kenties kilpailee kuka on spämmänny eniten ja näkee pärstänsä lähetettyjen viestien listalla ykkösenä??  Vitsi vitsi, älkää ottako vakavasti.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Your pretty face is going to Ħell..
|
|
|
|
Obscuritas_
|
|
Posted Huhtikuu 30 2008 03:33 |
|
Mikä ihmeen vimma teillä on niiden kuukausitilastojen kanssa ?  Ne kenties kilpailee kuka on spämmänny eniten ja näkee pärstänsä lähetettyjen viestien listalla ykkösenä??  Vitsi vitsi, älkää ottako vakavasti..   ehkä myös... =) ehhei nyt kuitenkaa.... hii
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
miss.murder
|
|
Posted Toukokuu 30 2008 08:59 |
|
Mikä ihmeen vimma teillä on niiden kuukausitilastojen kanssa ?  Ne kenties kilpailee kuka on spämmänny eniten ja näkee pärstänsä lähetettyjen viestien listalla ykkösenä??  Vitsi vitsi, älkää ottako vakavasti..   ehkä myös... =) ehhei nyt kuitenkaa.... hii Eiku just se idis.  Jatkan samaan malliin. Kohta kesäkuu..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Obscuritas_
|
|
Posted Toukokuu 31 2008 02:18 |
|
Mikä ihmeen vimma teillä on niiden kuukausitilastojen kanssa ?  Ne kenties kilpailee kuka on spämmänny eniten ja näkee pärstänsä lähetettyjen viestien listalla ykkösenä??  Vitsi vitsi, älkää ottako vakavasti..   ehkä myös... =) ehhei nyt kuitenkaa.... hii Eiku just se idis.  Jatkan samaan malliin. Kohta kesäkuu.. HUOMENNA kesäkuu...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|