|
Minna88
|
|
Posted Joulukuu 21 2007 06:03 |
|
Miten Ville on saanut noin hyvän lauluäänen vai onko se treenanut kotona jotain biisejä? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Obscuritas_
|
|
Posted Tammikuu 16 2008 07:16 |
|
Mun mielestä se ei oo treenannu paljoo...  emt... Mun mielestä se on vaa synnynnäinen taito... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Psyykeni on paloina Olen hajoamassa paloiksi lattialle Tilanne ei ole hallinnassani Sarja rustoa ja hampaita karisee lattiaan.
|
|
|
|
shii.
|
|
Posted Tammikuu 16 2008 07:26 |
|
Mun mielestä se ei oo treenannu paljoo...  emt... Mun mielestä se on vaa synnynnäinen taito...  Tota mäkin ajattelin, että luonnonlahjakkuus on. Itehän se on kertonu, että oli aluks ihan paskat housussa kun piti laulaa. 8D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
41+66.6 = our loss
|
|
|
|
Jennii
|
|
Posted Tammikuu 16 2008 08:28 |
|
Luonnonlahjakkuus todellakin. Itse olen pitkään ihmetellyt, kun tupakan poltto ei ole pilannut ääntä. Mutta eikös Ville jossain haastattelussa joskus sanonut, että tupakan polton ''takia'' hänellä on tuollainen ääni 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
This emptiness I've made my home Embracing memories of dreams long gone
|
|
|
|
bamsku
|
|
Posted Tammikuu 16 2008 08:31 |
|
Ni ja eiköhän sekin oo treenannu kuitenkin laulua?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jake 
|
|
|
|
Jennii
|
|
Posted Tammikuu 16 2008 08:37 |
|
Eiköhän jokainen laulaja jossain vaiheessa treenaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
This emptiness I've made my home Embracing memories of dreams long gone
|
|
|
|
Obscuritas_
|
|
Posted Tammikuu 17 2008 01:43 |
|
Pakkohan niitten on... Ei ne muuten osais laulaa niitä biisejä... Tai, voi ne oppii neki iha tosta vaan laulamaan, mut se ois jo joku iha toooosi hyvä oppimaan!!! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Psyykeni on paloina Olen hajoamassa paloiksi lattialle Tilanne ei ole hallinnassani Sarja rustoa ja hampaita karisee lattiaan.
|
|
|
|
HIMpula.
|
|
Posted Tammikuu 17 2008 03:37 |
|
yhdyn kyllä edellisiin, että täytyyhän tuollaisen äänen olla jo ihan synnynäinen lahja.. ja kyllä tietenkin on tässä varmasti treenannu laulamista, mutta ku tuollainen ääni on niin.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ettekö te joskus kusseet Anton päälle? Oliko se niin kuin teidän hienoin pissahetki? Mige: Se oli niin kuin ensimmäinen. Ville: Antto kusi sun päälle. Mige: Ja itsensä päälle. Se on vitun hauskaa kusta omaan napaansa, suosittelen lämpimästi kaikille
|
|
|
|
emmma
|
|
Posted Tammikuu 17 2008 05:43 |
|
juu Villellähän on ihan yliluonnollinen ääni. se on vaan saanut sen ku jonain upeana kalliina lahjana  (mutta synnin viemää:ssähän ville kertoi että häpesi koulussa lauluääntään, mutta aika näytti ettei minkäänlaista häpeämisen aihetta ollut todellakaan!)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
-¿Como sabes que yo estoy loca? -pregunto Alicia. -Tienes que estarlo- afirmo el Gato-, si no habrias venido aqui.
|
|
|
|
shii.
|
|
Posted Tammikuu 17 2008 08:00 |
|
Kai se treenaus tapahtuu automaattisesti. En ainakaan ite ajattele, että kun koitan laulaa jotain kohtaa paremmin laulusta, että se ois treenausta, mutta kai sitä semmoseks kutsutaan sitten.
(Ois mielenkiintosta tietää, millanen ääni Villellä on ollu pikkupoikana.)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
41+66.6 = our loss
|
|
|
|
Myrskykatti
|
|
Posted Tammikuu 17 2008 10:16 |
|
Onpa mielenkiintoista pohdiskelua taas. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Minna88
|
|
Posted Tammikuu 22 2008 07:27 |
|
Kiitti ja lisää vastauksia.  Niitä on kiva lukea sit myökkään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
ellu
|
|
Posted Tammikuu 22 2008 09:07 |
|
Onpa mielenkiintoista pohdiskelua taas.  No niinpä! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
COME ON BABY LET'S DANCE AGAIN
|
|
|
|
Obscuritas_
|
|
Posted Tammikuu 23 2008 03:51 |
|
^Ainahan meillä... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
miss.murder
|
|
Posted Maaliskuu 23 2008 06:28 |
|
Kai se treenaus tapahtuu automaattisesti. En ainakaan ite ajattele, että kun koitan laulaa jotain kohtaa paremmin laulusta, että se ois treenausta, mutta kai sitä semmoseks kutsutaan sitten.
(Ois mielenkiintosta tietää, millanen ääni Villellä on ollu pikkupoikana.)
Niihä toi ois..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|